Retouren

Het kan voorkomen dat u uw aankoop wil retourneren hierbij gelden onderstaande regels:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht omtrent de levering volgens onze procedure regels, zoals hieronder is benoemd te volgen. Wij gaan ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen. 

Schades of leveringsfouten:

Is het ontvangen pakket incompleet of defect? Meld dit dan zo snel mogelijk, u heeft hiervoor na aflevering 24 uur de tijd. Omschrijf duidelijk wat de schade of het defect is en voeg hierbij zichtbare schade foto’s toe. Stuur ons een e-mail met onderstaande zaken:
- Een duidelijke omschrijving van het gebrek of de schade. Graag ook een foto met daarop zichtbare schade; 
- Vermeld altijd uw naam (of de naam waaronder is besteld) en het ordernummer;
- Na ontvangst van de melding geven wij u reactie, met indien van toepassing de retourinstructies.

Retournering; defect artikel binnen of buiten de garantieperiode:

Heeft u binnen de garantieperiode een defect artikel, mail ons dan uw gegevens en een korte omschrijving van de klacht. U ontvangt dan via de e-mail instructies.

LET OP: Mocht blijken dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn wij genoodzaakt u alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen.  

Retourneren - binnen 14 dagen:

Wij bieden een zichttermijn van 14 dagen, deze gaat in op de dag dat u de producten ontvangt. Binnen dit tijdsbestek kan een product, graag met opgaaf van reden, geretourneerd worden. Let wel: Gebruikte producten vallen niet onder een 'zichttermijn".

1.     Retourinstructies - binnen 14 dagen:
Producten dienen schoon, compleet en in originele verpakking retour gestuurd te worden. Indien het pakket wordt geleverd met een kartonnen doos, gebruik deze ook om uw artikelen terug te sturen, zodat de originele verpakking intact blijft. Incomplete, beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en/of vergoeding in aanmerking.

2.     Retourzendingen die niet volgens de retoursinstructies zijn verzonden:
Deze retourzendingen kunnen geweigerd worden. In dat geval wordt de zending teruggestuurd naar het verzendadres of, in het geval van een afhaalpunt, naar het factuuradres van de betreffende bestelling. De betalingsverplichting blijft dan bestaan. 

LET OP: Bij een retour die valt onder "Retournering - binnen 30 dagen" zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

De order graag retourneren naar:
AVAO.nl
afd. retouren
Biezenkamp 2
8431 PV Oosterwolde

O.v.v. uw naam, bestelnummer en rede retour. 

Wij hanteren een verwerkingstijd van 7 werkdagen na ontvangst. Het terugstorten van het aankoopbedrag zal (na ontvangst van de retour) op werkdagen geschieden en teruggestort worden via de betaalmethode waarmee u betaald heeft.  Dit betreft het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten. Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

Retourneren van een dakkoffer

Retourneren van dakkoffers wordt standaard in overleg met u, bij u opgehaald. Hiervoor dient u vooraf een bedrag van 59.95€ te betalen. Wij zullen bij akkoord u hiervoor een link mailen om deze te voldoen. 
Ook hier geldt: de dakkoffer mag niet beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.  Anders zijn wij genoodzaakt de dakkoffer weer aan u te retourneren, deze kosten wordt in mindering gebracht met de nog terug te boeken aankoopbedrag.